Haber

Sakarya’da 12 ayda 25 bin 800 çağrı yanıtlandı

SAKARYA (İGFA) –Sakarya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığına bağlı olarak faaliyet gösteren ‘Ulaşım Yönetim Merkezi Alo153-1’ 2022 yılında vatandaşların dilek, talep ve şikayetlerine yanıt vererek süreç rekoru kırdı.

Ulaşım Yönetim Merkezi’nde özel halk otobüsleri, minibüsler, ticari taksiler, minibüsler ve servis araçları ile ilgili işlemlerin yanı sıra belediye otobüslerinin anlık ve geçmiş görüntülerinin izlenmesi, hız, güzergah ihlalleri ve yolcu yoğunluklarının tespiti de yapıldı.

Büyükşehir Belediyesi’nin açıkladığı rapora göre 1 yılda toplam 25 bin 800 davet yanıtlandı. Bu telefon görüşmelerinde vatandaşların talepleri üzerinde durulurken, şikayetler de kayıt altına alındı. Bu merkez, bir milyon Sakaryalı’nın kesintisiz ve sorunsuz hizmet alabilmesi için yanlış anlamalara müdahale ederek mevcut sistemi iyileştirmiştir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu